torsdag 15. desember 2016

Julebord i grønt og natur, rødt og hvitt!

Det er mange måter å dekke et pent julebord på, og her er vårt for noen år siden!
Grønt og natur, samt rødt og hvitt gikk igjen, og det var enkelt og pent!
Serviettene var enkle, hvit, som jeg pyntet med grankvist og knyttet et rødt og hvitt bånd rundt!
Jeg laget også bordkortene selv! Se her.
Duken var tekstilvoksduk i metervare, noen som passet bra med mange barn rundt julebordet!
Og det var stemningsfullt med lysene tent rett før gjestene kom!
I år er vi bedt bort til barn og barnebarn julaften, og det gleder vi oss veldig til!

1 kommentar:

  1. Så koselig dekket på da.
    Hadde koset meg der.
    Ha en god torsdag.
    Klem Christina

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!