fredag 8. mars 2019

Heklede hexagon baby tøfler - få oppskriften min her!

For noen år siden heklet jeg Hexagon babytøfler til 2 søte små jenter! 
Hekleoppskriften til babytøflene var noe av det første jeg skrev om, da jeg begynte å blogge i februar 2009!
Og nå syntes jeg det var på tide å vise dem frem på nytt!
Hexagon sekskanten brukes mye i lappeteknikk. 
Hver tøffel har 3 hexagon lapper samt såle. 
Her er sålen nålet på.
Og her er delene heklet sammen. Til slutt toves babytøflene.
Oppskrift min finner du her

Oppskriften er ment kun til privat bruk.

3 kommentarer:

  1. Så fina tofflor. Här fanns mycket fint så hit kommer jag snart tillbaka. Ha en riktigt trevlig helg kram Nina

    SvarSlett
  2. Nydelig tøfler. Og riktig nivå kommer etter det ... til slutt toves :-))
    Takk for bruksanvisning, kjære Cathrine.
    Ha riktig god helg. Hilsen sender Viola
    Vi har i dag regnværet og vinden blåser, dag for inne med strikketøy, PC, TV og sport, bake kake og lage mat... koselig :-))
    Kos deg.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for deling av oppskrift! Kjempefine babytøfler! Her har vi hatt en strålende dag på ski. Det har snødd en del siste uke, og i dag kom sola.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!