onsdag 5. juni 2019

London i mai: Cath Kidston og Afternoon tea!

Ingen ting er som et besøk i London noen fine dager i mai, sammen med barn og barnebarn!
Nå var det en ny tenåring som skulle få oppleve London, shoppe og kose seg!
Jeg var så heldig å bli invitert med, og ett av mine ønsker var et nytt besøk hos Cath Kidston
Se alle mine tidligere innlegg om Cath Kidston her!
Denne gangen besøkte jeg Cath Kidston flagship store på Piccadilly.
Det var en stor butikk, som hadde et utvalg jeg bare kunne drømme om!
Det ble virkelig valgets kval!
Og med meg hadde jeg gode rådgivere, som også tok fine bilder for meg!
Valget falt på bl.a. en fin sommerkjole!
På vei ut av butikken tok vi et aller siste bilde,
før deilig Afternoon Tea ventet på oss hos Richoux vegg i vegg!
Jeg tipper at det blir flere turer til London!

2 kommentarer:

  1. Herlig tur. Drømmen. Deilig med barn og barnebarn i London. Jeg tok tur med barn og barnebarn i Paris... kanskje London en gang :-))

    SvarSlett
  2. Vi tok med barna til London da de var 12 og 14. Stor suksess. Spennende by med noe for enhver smak. Ser ut som om dere har kosa dere skikkelig. Slik skal det være, og alle må få oppfylt minst ett ønske.Det blir muligens en London-tur snart her også. På tanke-stadiet foreløpig.

    Ønsker deg og dine riktig god pinse!

    Klem

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!