fredag 12. juli 2019

Masker med mening - mer strikk til Amanda prosjektet!

I Fin Feriestrikk - småting til Amanda prosjektet, viste jeg frem noen sokker, luer og mammakluter som jeg strikker i sommer!
Og her er en del av det!
Dette er 1 sett med lue og sokker i str. 0-3 mndr. og 1 sett i prematur størrelse. 
Til hver av settene har jeg strikket 1 mammaklut, men jeg skal strikke 1 til. Målet er også å strikke en bamse til prematursettet. 
For denne ble stor. Men jeg håper den vil bli en hyggelig venn for en liten guttebaby!
For det har gått i blått, hvitt og støvgul første del av sommeren.
Senere skal dere få se nærmere på bamsen jeg har strikket til Amanda prosjektet!

3 kommentarer:

  1. Så flink du er, og så nyttig arbeid !!
    Håpe du har gode sommardagar.
    Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Nydelig... så veldig vakre ting du har strikket for Amanda prosjektet og søt bamse er veldig fantastisk. Ha riktig god helg Cathrine.

    SvarSlett
  3. For et koselig strikkeprosjekt! :)
    Min førstefødte veide under 2 kilo da hun ble født, for mer enn 40 år siden. Da var det vanskelig å finne små nok klær.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!