mandag 8. juli 2019

Cathrines gjenbruks favoritter: Kirkens Korshær genbrug i Køge!

Litt syd for København, i den pittoreske middelalderbyen Køge, ligger Kirkens Korshærs flotte gjenbruksbutikk!
De har faktisk 2 butikker i 1: Én del har vanlige brukte ting, mens den andre har finere ting og antikviteter.
Butikken ligger i et stort lokale i utkanten av Køge. Se her.
Mitt siste gjenbrukskjøp, en Arabia terrin, fant jeg nettopp hos Kirkens Korshær i Køge i sommer!
Tidligere har jeg kjøpt både kobber og Madam Blå emalje her, som de har et stort utvalg av! 
Et gammelt piano blir kanskje for stort til å frakte med seg hjem!
Mens en veggklokke ikke tar store plassen!
I fjor fant jeg to stoler med broderte trekk, som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte. 
Jeg angrer oftere på ting jeg ikke kjøper, enn på ting jeg faktisk kjøper!
Disse hårbørstene var fine og gamle, men ikke noe som sto på ønskelisten min.
Mens disse bøkene angrer jeg på at jeg ikke kjøpte!
Når du er i Køge, må du passe på å ta en byvandring! Og besøk gjerne torget onsdag eller lørdag.
Ta også turen innom Køge museum, der du blant annet finner et dansk kjøkken, med en utrolig mengde Madam Blå emalje!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!