tirsdag 20. august 2019

Hjertelue og babyteppe strikket fra hjørne til hjørne!

I sommer har jeg strikket mye forskjellig til Amanda-prosjektet, og mest småting som luer, sokker og mammakluter!
Det har vært hyggelig småstrikk når man er i feriemodus og på farten!
Men i våres begynte jeg på et babyteppe i grønt, hvitt og blått, som jeg begynner å se slutten på nå! Det er strikke fra hjørne til hjørne - se her.
Jeg har også valgt å strikke en del mammakluter på samme måten.
Til dette settet har jeg strikket en hjertelue og sokker med vrangbord i nyfødtstørrelse. 
En mammaklut har også fått hjerte-design! 

2 kommentarer:

  1. Babytepper strikka fra hjørne til hjørne er kjempefine! Veldig greit med et håndarbeid en kan legge fra seg og ta fram igjen uten å lure på hvor langt en er kommet. Fine småting til baby også! Håper å komme i gang med blogging etter sommeren, og nå er jeg ihvertfall i gang med å lese andres.

    Klem

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!