fredag 16. august 2019

Cathrines gjenbruks favoritter: Kyrkornas Second Hand i Maristad!

Tidligere i sommer - se her - besøkte vi Mariestad, og nå har vi tatt turen igjen!
Og da skal jeg besøke Kyrkornas Second Hand butikk, i hjertet av byen!
Her finner man 2 fulle etasjer med møbler, glass, porselen, husgeråd, bilder, tekstiler, klær, lamper, bøker, og mere til!
Det er mange ting som har blitt med hjem her fra i årenes løp, og det første jeg kjøpte var 5 stk. Sissel tekopper fra Figgjo!
Ellers har det blitt noe håndarbeidsutstyr og tekstiler, som de har mye av! 
Som disse fine, gamle putevarene!
I kjelleren finner man avdelingen for møbler, og der har de ofte mange fine antikviteter.
Som denne klokken i hjørnet og bestemors rokk!
Et fullt møblert dukkehus fra 1960-tallet sto også og ventet på et nytt hjem! 
Så er du i Mariestad, må du absolutt besøke Kyrkornas Second Hand butikk!

3 kommentarer:

  1. Herlig :-)))
    Hvilke skatter. Det er fantastisk. Jeg tror
    kan bruke timer på å se på.
    Hilsen til deg.
    Viola

    SvarSlett
  2. Oij, så mykje spennande du finn.

    SvarSlett
  3. Det er vel på slike steder en trenger en "mannfolkbenk" med kaffe og aviser.....

    God uke til deg!
    Klem

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!