mandag 18. mai 2020

På Gi bort på Finn finner du alt mulig fint!

Er du på jakt etter fine og gratis gjenbruksting, bør du sjekke Gi bort på Finn!
For der finner du alt mulig fint, som bunadsdukkene og barnebunadene, som du ser over her!
Jeg ser alltid etter gamle møbler, interiør, husgeråd, håndarbeidsutstyr, bøker og rariteter! Link
Disse gamle stolene syntes jeg ble presentert på en fin måte! 
Og denne nesten 100 år gamle ovnen hadde flott dekor! 
Denne gamle tv'n er jo et møbel og et klenodium! 
Ønsker du deg en gammel klesrulle, finner du denne her.
Et retro kjøkken i mange fine deler finner du her.
Disse fine gamle dørene kan det bli rift om! 
Og flere av bøkene til Anne Karin Elstad gis bort.
Da passer det kanskje fint med dette gamle skapet, som kan brukes som bokskap!
Før vi kjøper nytt, sjekker vi alltid om noe er til salgs eller GIS BORT på Finn! Se stolene over her.

1 kommentar:

  1. Hallo kjære Cathrin, takk for tipset ditt,
    jeg hadde en god tur med gis bort på FINN ...
    og kom også over en feriested med fantastiske hytter over hele Norge ... fantastisk å drømme om.
    God uke for deg.
    Klem fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!