torsdag 17. september 2020

Vrifrukt i vinduskarmen igjen!

Vrifrukt er en gammel, vakker potteblomst, som jeg skrev om i Vrifrukt - en ekte mormor blomst!

Den er vakker med sine mange skjøre blomster og store, lodne blader!

I vinduskarmene i spisestuen har jeg nå 4 vrifrukter, og flere skal det bli!
Mine nye vrifrukter fant jeg hos Verksted Jord like ved Beiebrua i Oslo.
Her bugnet det av vrifrukt i butikken! 
Denne har en nydelig rosafarge! 
En av blomstene er avblomstret, men vil blomstre på ny etter en hvileperiode.
Det skal også være mulig å lage avleggere av en bit av et blad!
Ønsker du å kjøpe vrifrukt, kan du ta kontakt med Marianne hos Verksted Jord
En tur innom hennes frodige blomsterbutikk, med interiør, klær og antikviteter, er vel verdt et besøk! Se her.
 

1 kommentar:

  1. Det er mye grønne planter det går i nå, hos ungdommen, har jeg lagt merke til. Det er jo litt mote i potteplanter også. Her i huset er det litt av hvert. Og nå har jeg nettopp bestilt en krans i høstfarger til begravelsen til kusina mi. Hun døde på den årstiden hun likte best. Jeg minnes henne på bloggen min i dag.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!