onsdag 13. april 2022

Give Away: Vinn VårStrikk fra Familien!

Det er lenge siden jeg har hatt Give Away på bloggen min! Men nå har jeg fått magasinet VårStrikk fra Familien for å dele ut til 3 av dere!
VårStrikk har 99 sider som bugner av oppskrifter på jakker og gensere som passer perfekt til den lyse årstiden!
Du kan velge mellom plagg til damer, menn, barn og baby i alle vanskelighetsgrader. Tips og råd får du også.
VårStrikk kan bestilles på SMS. Skriv VS22 og send til 2205. Heftet koster 99 kroner. Du finner også bladet i kiosker og butikker.
Vil du være med i min Give Away? Da legger du igjen en kommentar under dette innlegget. Hvis du ikke har egen blogg, må du skrive din e-post adresse.
Jeg trekker 3 heldige vinnere  den 23. april. Give Awayen er avlsuttet!

De heldige vinnerne er: 
2) Sytrollet Sall1234 
3) Annette
 
Gratulerer - dere vil bli kontaktet!

9 kommentarer:

  1. so ein tollesngeschenk gibt es zu gewinnen da mach ich gerne mit- schöne ostertage
    liebe grüsse aus österreich elfriede

    SvarSlett
  2. Lækker præmie. Jeg er med.

    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  3. Så hyggelig! Dette vil jeg være med på. Alltid inspirerende å bla i nye oppskriftshefter. Fortsatt god påske!

    Påskehilsen fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Høres flott ut, jeg vil gjerne være med , god påske.

    SvarSlett
  5. En påskekonkurranse! Så koselig. Jeg er med.
    Klemz

    SvarSlett
  6. Wow...wow...wow...for et flott blad! Sikkert flere oppskrifter som jeg kunne tenke meg å strikke. Vil gjerne være med i trekningen.
    Riktig God påske
    Hilsen Annette

    SvarSlett
  7. Ops....har desverre ikke blog, men følger med;-)
    Mailadressen min er haasannette@hotmail.de
    Hilsen Annette

    SvarSlett
  8. Blir gjerne med i trekningen! Sølvi B

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!