lørdag 5. desember 2009

Cathrines Julekalender - 5.12!

Hver dag mellom 1.-24.12 kan du delta i min uhøytidelige julekalender, og til slutt bli en av de heldige vinnerne av flotte premier! For regler og premier se her!
I dag er vi kommet til 5.12, og overraskelsen finner du bak luke nr. 5 over!

Nå har svibelen jeg satte i et gammelt sausenebb kommet fint opp, og det dufter deilig! Det er utrolig hva man kan bruke til å sette løker i - f.eks. gamle norgesglass - slik som hos Gry!


På kjøkkenet har jeg satt en svibel i en bittliten aluminiums kaffekjele, som jeg fikk av min mor for en liten stund siden! Den er akkurat stor nok til å romme vann til 1 stor tekopp! Etter jul skal den få plass sammen med de 2 andre - se her! Den hollandske krukken har også fått følge av 3 løker, som sloss om plassen!


Husk å legge igjen 1 kommentar (2 hvis du har linket til julekalenderen min på bloggen din), så er du med i trekningen på selveste julaften! En god førjuledag ønskes dere alle!


19 kommentarer:

  1. Elsker hjerter i alle varianter!
    Håper du får ein fin lørdag!
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  2. Så koselig med den svibelen oppi sausenebbet! God ide!

    Veldig gøyalt og fint hjerte!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Mange fine svibler her...koselig hjerte også. God lørdag.

    SvarSlett
  4. hei
    denne julekalender er såå spennende å åpne hver dag.
    nydelige svibler.
    å skjønne hjerte,
    liker hjerter hele året.
    ha en nydelig lørdag Cathrine
    advent klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Nydelige sviblar, mine har desverre ikkje komt så langt enno. Det hjerte var utrulig tøft, kjekt med litt anna :o) Har endelig greit å rota meg til å legge ut ein link til kalendaren din på bloggen min.
    Ynskjer deg ei god god helg!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Tack för kommentaren i min blogg! Jag är gärna med i din fina julkalender, det ska bli spännande att följa med. Hjärtat är jättefint, måste sy ett nu i helgen när jag är ledig.

    SvarSlett
  7. De var kjempe fine de tøflene du ga meg linken til!

    SvarSlett
  8. Hjerter er så fine... Jeg har sydd noen selv også:o)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  9. Mange svibler, de lukter så godt også. Flott hjerte også.
    Marit S

    SvarSlett
  10. Jeg er med, og har linket. Hjerter er alltid koselig :)
    Har en julekalender selv på bloggen min, hvor jeg hver dag legger ut tips og ideer til ting å lage. Alt er selvlaget, og mesteparten av eget design. Hyggelig hvis noen kommer på visitt :)

    SvarSlett
  11. Nydelige hjerter! Kos deg videre og klem;)

    SvarSlett
  12. Orginalt men stilig hjerte!! Elsker svibler,men to av barna våre er allergiske så vi må droppe den duften i år!! Heldigvis er det masse annet å pynte med:-) Klem Ruth

    SvarSlett
  13. Så koselig med hjerter :)
    Og så mange fine svibler sa :)

    Hilsen Anja (anja.madsen@online.no)

    SvarSlett
  14. Elsker alltid hjerter :) Takk for tipset

    SvarSlett
  15. For noen flotte hjerter ;))
    Takk for kommentar hos meg .
    Denne konkurransen er bare så herlig ;))
    klem fra meg,nå skal jeg og minste mann bake pepperkaker ;))

    SvarSlett
  16. Hjerter og svibler ...kan det bli bedre?
    Du er hjetelig velkommen til å delta i konkurranse hos meg.
    Ha en vakker søndag.
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  17. He he bare meg igjen ,da ble det 2 kommentarer i dag,nå er kl 0230 så nå må jeg få lagt meg ;))

    SvarSlett
  18. Så vakre blomsterbilder! Veldig koselige dekorasjoner! Synes du er utrolig kreativ og flink!
    Klem fra Aashild.rk@pc-follo.com

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!