onsdag 14. juli 2010

Turen går til...

...Göta kanal! Nå har vi pakket og er klare for sommerens andre ferie, og satser på at hus og hage (med litt tilsyn) vil klare seg selv et par uker, mens vi reiser til Sverige og lever glade dager langs Göta kanal!
Vi hadde en flott ferietur til Mariestad ved Vänern i fjor sommer, og sykkelturene langs Göta kanal mellom Sjötorp og Törboda, ga virkelig mersmak! Så nå reiser vi litt lenger østover, for å se nye steder, og sykle langs nye veier!
Men jeg har planlagt dette litt godt, og lover at dere får noen overraskende innlegg fra meg under veis! Forhåpentligvis vil det være trådløst internet på campingplassen vi kommer til, så jeg kan få gitt dere en fersk ferie-rapport også - men campinglivet så langt har lært meg at man ikke kan regne med noe. Og er været bra, sitter man jo ikke inne foran laptopen!
Med ønske om en fortsatt god sommer til dere alle sammen!

11 kommentarer:

  1. god morgen Cathrine.
    så hyggelig å dra på tur dit,ser så fantastisk ut,gleder meg til ferie rapportene din,
    da må jeg få ønske deg en herlig tur,
    stor sommerklem fra sylvia

    SvarSlett
  2. God tur! Håper dere får det flott og at værgudene er greiere mot dere enn mot oss her i nord.

    SvarSlett
  3. Hei, Cathrine!
    Dette må være en tur som passer deg utmerket!
    Jeg følger med bloggen din!
    Det er ikke lenge siden vi opplevde Telemarkskanalen. Det var også en fantastisk opplevelse!
    God Tur!:)
    klem

    SvarSlett
  4. Ha en god ferie, håper du får fint vær og mange gode sykkelturer!

    Klem fra Sylke

    SvarSlett
  5. God tur, håper dere får en ferie med mindre klabb og babb en den berømte filmen.. ☺

    SvarSlett
  6. Have a wonderful time dear Cathrine. I look forward to seeing your photos when you get home.
    Blessings,
    Marcia

    SvarSlett
  7. Hi Cathrine Our first year in Sweden we visited the Götakanaal. It give's a lot of nice pictures. We saw it from many different places.
    Have a nice holiday

    SvarSlett
  8. recevez Catherines mes meilleurs salutations, je n`ecris pas beaucoup car je suis en train de renover mon appartement. Amicalement, ewa

    SvarSlett
  9. Høres så fint ut : ) Nyt turen og kos dere masse! Nydelige bilder!!
    klem Tove

    SvarSlett
  10. amHei. Må bare fortelle at vi sykla samme turen i 2009. Tok de samme bildene.For en nydelig plass,med lysthus.
    Marit.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!