lørdag 15. januar 2011

Det kom en pakke...

... og jeg kunne nesten ikke vente med å åpne den! Bygårdsmannen var i grunnen like spent, og lurte på hvem jeg fikk en forsinket julegave fra! Pakken ble ristet forsiktig, og veid, men det var like fullt umulig å gjette hva som var inni! - Er det noe du har bestilt? spurte han spent!
Men, nei da, dette var en av de hyggelige overraskelsene som av og til kommer rekendes på en fjøl, bokstavelig talt! For dette var teboksen laget av gamle materialer, som jeg var så heldig å vinne i Svunnen tids Give Away! Tusen takk, Marit!
Her troner teboksen på kjøkkenbenken med husets utvalg av teposer klar til bruk, og ved siden av står min farmors sjarmerende gamle kjøkkenvekt!

Svunnen tid er virkelig verdt et besøk, og jeg har falt veldig for bl.a. knaggrekkene hun lager av rekved og gammelt sølvbestikk! I tillegg lager hun små hyller, rammer og smykkestativ - alt av rekved og gammelt materiale!
Svunnen tid-damen er i det hele tatt veldig kreativ, og her er en morsom nålepute laget av en gammel sandkakeform!
Igjen tusen takk for premien, Marit, og en riktig god helg ønskes dere alle sammen!

15 kommentarer:

  1. hei Cathrine.
    så flott den var,gratulere så mye med gevinsten, den var så stilig,
    ja skjønner at dette er en kreativ dame, må inn å se ,
    ønsker deg en nydelig helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hi Cahtrine What a wonderful give away from Maria. I like the driftwood panel, teabox and cup-pinkeep.
    Everything okay with you?
    I miss your sweet comments on my blog.
    Have a nice weekend, klem Willy

    SvarSlett
  3. Gratulerer med kjempeflott gevinst. Elsket knaggrekken :)

    Ha en flott helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Hei hei! Gratulere med gevinsten.
    Jeg la merke til at du fikk en mufins i sandkakker form. Ta en titt på min blog og vil du se mange av dem plus noen jourbær som er så nydelig og dekorative.
    Ønsker en fin helg, Maria

    SvarSlett
  5. Du har vært skikkelig heldig! Og så mye spennende hun lager, ble sittende å lese linken og drømme meg bort! Mayen

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med flott gevinst.
    Hun lager så mye lekkert.
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem Mio

    SvarSlett
  7. Hei Cathrine!
    Gratulerer med flott gevinst! I dag skal jeg prøve tomatsausen i boken jeg var så heldig å vinne. Gleder meg. Ønsker deg og gubben en flott helg.
    Klem fra Berit i mormorhuset

    SvarSlett
  8. Å så morsom og lekker the-boksen er :o)
    Mye spennende hos denne damen, ser jeg - må nok dit å kikke!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med fin gevinst!
    Skal inn å ta en titt ble jo nysgjerrig nå..
    klem fra Laila

    SvarSlett
  10. Det var en fin teboks, flott gevinst! Ser at hun lager mye annet fint også.

    Ha en god helg :) Klem

    SvarSlett
  11. Gratulerer med den flotte premien.

    Jeg skal ha meg en tur innom den bloggen. Kanskje hun har et smykkestativ jeg kan tenke meg.

    Klem

    SvarSlett
  12. Gratulerer med den flotte premien.

    Jeg skal ha meg en tur innom den bloggen. Kanskje hun har et smykkestativ jeg kan tenke meg.

    Klem

    SvarSlett
  13. Åi, det var jammen en herlig gave! :)
    Bare elsker gjenbruk, og dette er jo midt i blinken. Gamle materialer er har så mye sjarm.

    Nyt resten av helgen!
    klem

    SvarSlett
  14. Hei på deg ♥
    Og godt nyttår :)

    Den var jo bare kjempe herlig da♥ Utrolig hvor flinke enkelte er til å lage diverse ting :)

    Håper du får en nydelig søndag :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  15. Gratulerer med flott gevinst og takk for spennende link-tips. ☺

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!