mandag 23. januar 2012

Ikke min skyld!

Jeg har fått mange tilbakemeldinger på innlegge mitt i går, og fått ymse tips om hva jeg kan gjøre!

- It's not my fault. - It never is, dear...
Men nå viser det seg at det ikke er stort JEG kan gjøre med det! For årsaken til problemet med at man får hvitt kommentarfelt hos enkelte bloggere, er en innstillinger hos dem selv! Hvis det stemmer da?

Det var hos Helle i Stil og Genbrug at jeg fant et hett tips, som ledet meg til Min plats i solen, der hun gir gode råd i Kan du inte kommentera? Det skal ifølge henne være instillinger som har med kommentarfeltet og delingsknappene å gjøre.

Jeg håper at det ikke nå har blitt enda flere kokker og mer søl? Men at det snart løser seg, så jeg igjen kan få kommentere hos alle mine bloggvenner, slik som Livs LystLysstreif og andre!


13 kommentarer:

  1. Meeeen, bloggene du nevner FÅR jo kommentarer. Er det en type siling som utelukker kommentarer fra ulike plattformer eller no'?
    Jeg får heller ikke kommentere på bloggene du nevner. Har også problemer med Nostalgia og Balke.
    Hos Nostalgia kommer jeg forresten inn på bloggbutikken hennes, men altså ikke på selve bloggen. Rart.
    Vi får håpe det år'ner seg *S*
    Koselig servise - Liv

    SvarSlett
  2. Ja, jeg vet det, Liv, så det er veldig rart! Men jeg tror at for at det skal fungere for alle, så må bloggeier endre på det som nevnes hos Min plats i solen. Jeg fant også et sted opplysninger om at alle problemene startet da det ble mulig å svare på kommentarer direkte. Ja, vi får håpe det bedrer seg, for det er synd når man ikke får kommentert! Klem :-)

    SvarSlett
  3. Har hatt problemer med å kommentere på en del blogger jeg også. Det kommer et stort hvitt felt som det ikke er mulig å skrive i. Men jeg ser at de har fått kommentarer tidligere på samme innlegg, så dette forstår jeg ikke.....

    SvarSlett
  4. Ja, det er underligt at nogen kommer igennem med kommentarer og andre ikke, så der må formentlig være andre faktorer der også spiller ind. Vi må holde øje og ører åbne og give hinanden besked hvis vi ser andre forklaringer!

    Klem Helle

    SvarSlett
  5. Får du ikke kommentert hos meg? Har fått kommentarer fra andre lesere uten problemer... Jeg følger de anbefalte innstillingene.

    SvarSlett
  6. Har sjekket igjen for å være sikker, og jeg har akkurat de innstillingene "Min plats i solen" beskriver. Jeg har selv ikke problemer med hvit side i min egen blogg.

    SvarSlett
  7. Hej Cathrine, jeg har lige hørt fra AnnaMaria fra Ett Rött Monogram at Internet Explorer og Google Chrome ikke blander sig så godt, derfor er der forskel på om man kan kommentere hos hinanden. Afhængigt af om man bruger det ene eller det andet som platform/browser. Så besværligt, ikke sandt?

    Fortsat god aften, klem Helle

    SvarSlett
  8. Det skal ikke være så enkelt ser det ut til. Godt at et par av mine favorittblogger holder stand i alle fall.
    Du, jeg har veldig sansen for det lyseblå serviset ditt. Husker vi hadde makent hjemme da jeg var liten men det var lys gult. Koppedilla? Jeg? Å langt ifra - bare sånn litt over middels interessert.
    Nå er det bena høyt og litt blogglesing - har hatt 6 vikartimer på skolekjøkkenet i dag, så ryggen trenger hvile.
    Fin kveld til deg!
    Klem Berit

    SvarSlett
  9. Åh,minner med de eggeglassa og service:) Husker vi hadde akkurat maken på hytta i gamle dager,bare i grønt:)
    Fint er det♥

    SvarSlett
  10. Hei igjen, fint at du fikk kommentere hos meg igjen. Kan hende det går bra nå fordi jeg gikk tilbake til gamle innstillinger igjen i går kveld, uten svarmulighet (altså uten den nye funksjonen). Så denne anbefalingen hos Google-support (med valg av helside eller pop-up-kommentarfelt). De er tydeligvis klar over problemet, og det ser ut som om de jobber med å finne en løsning.

    Ha en fin kveld :) Klem

    SvarSlett
  11. Hei på deg :-)
    Litt sent men men, jeg Ønsker deg Et Riktig Godt Nytt År.
    Det er koselig å besøke bloggen din igjen. Ha en riktig fin uke.
    Klemmmmmmmmm

    SvarSlett
  12. Hei Cathrine!

    Så merkelig at dette med kommentarer ikke fungerer. Dumt da. Men jeg syns det stadig kan være små ting som ikke virker som det skal...

    Men kjedelig at folk ikke får lagt inn kommentarer her og der...

    Håper det løser seg av seg selv. For det er jammen ikke like godt å vite hvordan man skal løse disse tekniske problemene...

    Jeg får lagt inn kommentar her hos deg da ;O)

    SvarSlett
  13. Nå har jeg vært litt fraværende i bloggeverden igjen så dette med kommenteringen har ikke jeg fått med meg... Men nå er jeg tilbake glad og fornøyd! Og det kan jeg takke deg for Cathrine! Er så glad for det flotte mønsteret du hadde funnet :) Det var som bestilt det! Har linket til deg i innlegget mitt;)
    Klem fra Laila

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!