tirsdag 18. desember 2012

Cathrines Jule kalender 2012 - luke 7!

Nå er det under 1 uke til julaften, og i dagene som er igjen blir mange luker å åpne hos meg!
Lag denne julegrisen selv - se her!
Den som sparer, den har, og det er faktisk noen riktig gode "karameller" igjen i julekalenderen min! Så gled dere!
Og apropos karameller, så fikk vi servert noen aldeles nydelig fløtekarmeller hos sønnen og svigerdatteren nå nylig, og det planlegger jeg å lage til jul! Se oppskrift her!
Men nå til dagens luke! Klikk på den, så ser du hva du kan vinne! Du deltar i trekningen ved å legge igjen kommentar under dette innlegget!

Reglene er:
1 kommentar = 1 lodd
1 kommentar + være/bli følger = 2 lodd
1 kommentar + være/bli følger + linke = 3 lodd
Bruk bildet her og linken her hvis du linker. Husk å si hvor mange lodd du tar. Og har du ikke egen blogg, så legge igjen e-post adr. din.

De som bidrar med flotte kalendergaver i år er:

Du kan delta i konkurransen om luke 7 frem til jeg publiserer luke 8! Lykke til, og ha en hyggelig førjulsdag! Denne konkurransen er nå avsluttet!

21 kommentarer:

  1. Eg vil gjerne være med og tar 2 lodd eg:)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Nam nam! Tror jeg må teste ut karamelloppskriften...

    Papirstjernene er nydelige! Jeg prøver lykken med to lodd;-)

    Fortsatt gode juleforberedelser til deg og dine;-))

    SvarSlett
  3. Jeg er fremdeles like imponert over denne julekalenderen din!
    Bare MÅ være med videre :)

    2 lodd til meg i dag også!

    SvarSlett
  4. Fine stjerner.

    Takker for karamelloppskrift.

    Klem,

    SvarSlett
  5. 3 LODD...
    OG RIKTIG GOD DAG TIL DEG.
    TOVE

    SvarSlett
  6. Den var fin! Kan jeg få 3 lodd?

    SvarSlett
  7. Hello!

    Thank you for the caramel receipt! My Grandmother made them.
    Now I can take a try myself.

    I would love to win the stars.
    I take a chance with 2 tickets :-).

    Love, Gera

    SvarSlett
  8. Oioioi så gode de karamellene så ut!
    Og du har så rett, man må spare litt på godsakene ;)
    Jeg er med igjen Cathrine, synes denne kalenderen er SÅ fin!
    3 lodd på meg :)
    ha en strålende desemberdag!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  9. Blir med i dag også, med tre lodd.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  10. Så skar det seg igjen. Skriver inn de to ordene og trykker enter. Glemmer helt å velge identitet og sende kommentaren. Ja, ja. Litt småstresset nå før jul. Stor reportasje om eldstejenta og familien i Agderposten i dag. Koselige bilder og hyggelig tekst.
    Er selvsagt med på trekningen i dag også. God tirsdag til deg fra Berit

    SvarSlett
  11. Så koselig med julekalender da :-) Jeg blir med, og tar 3 lodd jeg :-D

    Ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlett
  12. Så fin! Jeg blir med med 2 lodd. Therese

    SvarSlett
  13. Jeg vil gjerne være med,,,og tar 2 lodd. takk for karamell oppskrift, jeg har aldri laget det før, men kanskje det skal bli første gangen i år,,,, Ha en fin desember videre.
    Anne
    Ps,,,bor du i Vestfold,,,,så bilde av barnebarna dine i fine Vestfoldbunader. jeg bor i Larvik.

    SvarSlett
  14. Hei igjen!
    Håpet er der enda. Jeg er gjerne med, 1 lodd.
    Jeg vil prøve karamellene. Skal vel klare å smette det innimellom mye annet. Er jamen travelt nå i innspurten. Her blir fullt hus, gleder meg stort.:))
    Ha en fin kveld!
    krykkja@hotmail.com

    SvarSlett
  15. 2 lodd til meg, herllig stjernelenke!!
    Karameller tør jeg ikke prøve meg på, har erfart at det blir kostbart:))
    Nyt uka mot jul, klem:)

    SvarSlett
  16. Nydelig stjernelenke med spesiell bakside. Jeg blir med og takker og bukker med 3 lodd *S* - Liv

    SvarSlett
  17. To lodd til meg i dag også - flotte premier, du har - og koselig blogg!

    SvarSlett
  18. To lodd til meg også - flotte premier og koselig blogg du har!

    SvarSlett
  19. Stilig!
    3 lodd til meg :)
    KLÆM

    SvarSlett
  20. jEG VIL GJERNE HA 3 LODD :)

    kLEM kARIANNE

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!