lørdag 13. april 2013

Fine kles hengere!

Kleshengere trenger ikke være så kjedelige! Man kan rett og slett sy noen fine trekk, som vil få garderoben til å se strålende ut!
Men først må man rydde i klesskapet, selvsagt, slik at utgangspunktet blir best mulig!
Så, når man har tørket svetten og tatt en pust i bakken, kan man sette seg ned, og la de kreative følelsene få utløp!
Og lage seg noen fine trekk til kleshengerne!
Som garantert vil match et hvilket som helst klesskap!
Det er veldig enkelt: Man bruker kleshengeren som mal, og tar det man har av stoff og tekstiler! Se hos Cherished Vintage her!
Eller man kan strikke- eller hekle seg fine trekk til kleshengerne! Jeg falt for disse fra Little Cottage Comfort - se her!
Så har du en koffert full av gamle kleshengere, er det ingen grenser for hvor fine de til slutt kan bli!
God fredag, og riktig god helg!

7 kommentarer:

  1. HEI,
    flott. men sikkert litt prikkel å få de på.... hvordan gjør man når man syr trekk til dem mon tro? lager i pølsefasong og trer på og skrur i kroken gjennom stoffet til slutt? har noen jeg har fått med strikket/heklet trekk og noen med plastikkpynt. retro. fine de og. men ingen med sydd trekk...
    ha en fin helg,
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Takk for gode tips! Har lenge tenkt å lage noen, nå fikk jeg inspirasjon til å begynne :)
    Ha en fin helg!
    Anette

    SvarSlett
  3. Så nydelig da. Nesten for gale å henge tøy på de. God helg til deg.
    klemz

    SvarSlett
  4. Neste tema i husflidslaget hos oss er faktisk trekk til kleshenger. Det skal hekles. Når jeg ser bildene dine ser jeg veldig fram til denne kvelden.

    SvarSlett
  5. Så fine de er . Skulle gjerne hatt de i kleskapet mitt. ;))

    SvarSlett
  6. Disse her var jo så flotte at de vil friske opp ethvert klesskap! Skulle ikke hatt noe imot å hatt noen av dem. godt med litt inspirasjon til nye oppgaver når bunaden er ferdig - det er ikke så mye igjen! Ha en flott søndag! Klem Berit

    SvarSlett
  7. Her var det mye fint! Masse inspirasjon:)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!