fredag 21. juni 2013

Kitchen Aid avstemming og vinnere av MbyMs sommer magasin!

Tusen takk til alle dere som deltok i min lille avstemning, over hvilken farge jeg skulle velge på min nye Kitchen Aid kjøkkenmaskin!
Som jeg skrev om her, var det valgets kval! Og ikke minst oppdaget jeg jo hvor vanskelig det ville være å få tak i favorittfargen!
Og slik stemte dere!
Som dere ser var Cornflower Blue og White som fikk flest stemmer - 8 hver - og den blå skulle jeg gjerne valgt!
Men det viste seg dessverre å være umulig å få tak i Cornflower Blue, annet fra nettsider som var beregnet på det amerikanske markedet (110V).
Men jeg ville ha en Kitchen Aid kjøkkenmaskin beregnet på det europeiske markedet (230V), og da ble det straks begrensninger i fargevalget!
Men til slutt fant jeg frem til en leverandør! Og denne pakken lå og ventet på meg på Post-kontoret, da vi kom hjem fra vår Danmarksferie!
Er dere spente på innholdet nå? Jeg var i hvert fall superspent, og kunne nesten ikke vente med å åpne esken!
Og hvilken farge tror dere at jeg valgte?!
Svaret får dere i neste innlegg! Da forteller jeg også hvor jeg kjøpte den! Men jeg kan avsløre så mye at jeg fikk tak i den fargen jeg aller helst ville ha!
Dette morsomme mini Kitchen Aid tidsuret kjøpte jeg hos Tiger i Danmark!
Men nå venter dere vel spente på trekningen av MbyMs store sommermagasin 2013! Det var mange som deltok, og de 3 heldige vinnerne er:

* Helene (anonym)
* Astrid med bloggen Astridhuset
Gratulerer så mye til de 3 vinnerne!
Og god fredag til dere alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Heldige vinnere !

    Trodde nesten ett øyeblikk det var meg, Helen, som var blant vinner'ne, men den gang ei, var nok Helene...om ikke da maskinen din blir krem eller rød...?

    Fredag, og det betyr hos meg, utleien starter opp imorgen, så her er det bare å komme igang...måtte, bare, kikke, litt innom bloggverden...thiii

    SvarSlett
  2. He, he, du kan virkelig dette å få oss følgere til å følge med på bloggen din! :)
    Nå er jeg spent på hvilken farge du valgte!

    SvarSlett
  3. Ja dette blir spennende ;)
    Flott er den nesten uansett farge!
    Kunne godt tenkt meg en Kitchen Aid selv, men den gamle holder ut ennå..
    Ha en fin helg!



    SvarSlett
  4. Jeg venter i spenning. Skulle gjerne hatt en slik selv, men har en stor Kenwood som fungerer utmerket og som er i flittig bruk, derfor synes jeg nesten det blir for råflott å bare kassere den.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med din nye kjøkkenmaskin! Vi har også en slik på Hidle og den fungerer kjempebra. Baker masse.
    Så får jeg vente i spenning på hvilken farge det ble:)

    Ønsker deg en flott St-Hans-helg!

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Takk for kommentaren inne hos meg. :-)
    Og du og du! Har virkelig JEG?? jeg, vunnet noe?? Så artig! :-)
    Sender deg en mail nå jeg. :-)
    (Vært borte fra bloggen litt, så det var ekstra trivleig å titte innom igjen nå!)
    -astrid.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!