søndag 6. oktober 2013

Etterlysning! Oppskrift til heklet senge teppe søkes!

Nylig fikk jeg en henvendelse fra Frøydis, som hadde lest Pent på sengen! Der viste jeg frem de vakreste sengetepper, og bl.a. dette soverommet, som sto avbildet i BONYTT i 1987!
Hun lurte på om jeg hadde oppskriften til akkurat dette sengeteppet, men det har jeg dessverre ikke!
I innlegget Pent på sengen finner du ellers mange gratis oppskrifter til sengetepper!
Mønsteret til sengeteppet øverst ser, på en dårlig forstørrelse, slik ut. Og jeg har lett og lett etter oppskriften, men uten å lykkes!
Så derfor håper jeg at en av dere kan ha oppskriften til dette sengeteppet, eller til et som likner? Ta i så fall kontakt med meg her!
som venter i spenning!

2 kommentarer:

  1. Kan nok ikke hjelpe med oppskrift, dessverre. Men måtte bare si at det var et nydelig sengeteppe!
    Min mor har heklet doble sengetepper til alle sine barn, men de er i andre mønstere.

    SvarSlett
  2. Teppen er en riktig kunstverk. Gratulerer hver den kan strikke det.
    Dessverre jeg kan hjelpe ikke med oppskrift. Men jeg gleder meg å se
    så en fin strikkearbeit.
    Ha en hyggelig kveld. Hilsen til deg fra Viola.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!