lørdag 1. mars 2014

Hvem vant Hønstrikk til folket?

I dag har jeg vært grytidlig oppe for å foreta trekningen av boken HØNSESTRIKK til folket, som er gitt av Cappelen Damm
Boken er skrevet av Cecilie Kaurin og Linn Bryhn Jacobsen, som er inspirert av 1970-tallets fri-strikking, og har videreført dette til dagens  kreative strikking!
Jeg skrev om fenomenet hønsestrikk i innlegget Hønsestrikke er tilbake her, og må bare innrømme at jeg også ble bitt av hønsestrikk-basillen på 1970-tallet! Her er jeg sammen  med datteren min!
Men nå til den heldige vinneren av boken HØNSESTRIKK til folket!
Jeg har som vanlig brukt Mr. Random, som er like tidlig opp som meg, ser det ut til!
Det lå 88 lykkelodd i melkespannet han bruker, og den heldige vinneren ble....
Snakkemunn med bloggen Ruta! Gratulerer så mye! Og tusen takk til alle dere andre som deltok!
Forfatterne av boken HØNSESTRIKK til folket finner du på Facebook her og bloggen deres her! Gratis oppskrift til pulsvantene deres over finner du her!
 
God (strikke)helg!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren!

    Fortsatt god lørdag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja hønsestrikk var superpopulært i 1986 da min førstefødte kom til verden. Han hadde gensere og vester og huer i dette glade mønsteret.
    Gøy å se!

    Du som er så god på å huske gamle fine ting Cathtrine..
    På 80 tallet husker jeg at jeg falt pladask for en genser avbildet i et ukeblad. Hele genseren var satt sammen
    av lapper..Litt spesielle farger som oker b.l.a
    Kan du huske noe slikt?
    Kan bare ikke glemme denne:)

    SvarSlett
  3. hei, jeg ble den heldige vinneren. Tenk å komme fra ferie og i tillegg vinne en flott bok. Gleder meg til å få den. Det blir vel noe nytt på pinnene nå.
    Tusen takk med klem fra Rita

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!