søndag 9. mars 2014

Vant du Familiens beste?

Gårsdagens trekningen ble litt preget av at det var Kvinnedagen, og jeg måtte derfor legge vinner-listen litt til side!
Men nå er jeg klar til å publisere de 3 heldige vinnerne, som får hvert sitt Familiens beste, med de beste håndarbeidsoppskriftene i Familien 2013!
Så da er det bare å ta frem garnnøster, strikkepinner, stoff og symaskin, og la seg inspirere til å lage de flotteste ting til hus & hjem, mor, far eller barn!
Og de 3 heldige vinnerne av Familiens beste er: Ellen Kristin med bloggen Ellenshandmade, Alva med bloggen Postkjellaren og Lisbeth med bloggen Mine puslerier! Gratulerer!
Og til dere som ikke vant denne gangen, vil det komme nye muligheter i en ny Give Away om litt!
Og en liten trøstepremie har jeg som vanlig til de som ikke vant: Gratis oppskrift  på et strikkesett til barn, med hettegenser, nikkers, strømper og pannebånd! Se her!

Med ønske om en riktig god Holmenkollsøndag!

5 kommentarer:

  1. Jippi! Så gøy :D Da skal jeg sikkert sende aseesden min på mail? :)

    SvarSlett
  2. Åååå no vart eg glad! Eg har delteke på maaange give aways men aldri vunne før, og dette er midt i blinken for meg - handarbeidsglad/gal som eg er! Tusen takk!

    SvarSlett
  3. Hurra :)Tusen takk :) Klør i fingrene etter å ta fatt!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de tre vinnerne! Og takk for trøstepremien. Denne Fanajakken med hette var å få kjøpt på loppemarked da jentene våre var små. Tror den havna hos naboen.

    God, ny uke!

    Klem

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!