søndag 28. desember 2014

Cathrines Mat: Min Prinsesse kake med juledekor!

I år var vi invitert bort til barn og barnebarn på julaften, og jeg laget med meg Prinsessekake med juledekor!
Oppskriften på Prinsessekaken finner du her!
Jeg pleier å lage 2-3 kaker om gangen, og fryse ned.
Og de er veldig greie å ta opp, tine, gi en liten lunk i ovnen, og dekorer rett før servering!
På Julens Prinsessekake dekorerte jeg med rød melis, og julegodteri!
Kaken fikk stå på en gull kakeserviett,
og ble som vanlig transportert i en kaketine fra Tupperware!
Med ønske om en
fortsatt fin romjul!

4 kommentarer:

  1. Denne falt nok i smak både for øyet og munnen! Rikelig med pynt må til på julaften, det er sikkert og visst.
    Det snør litt her i dag, riktig så stemningsfullt! Vi skal hente svigermor hit til middag. Pinnekjøtt med molter til dessert på menyen.

    Fortsatt god romjul fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Deilig kake,
    og så flott den er.
    Gode romjulsdagar til deg,
    Og igjen, tusen takk for premie i lotteriet ditt.
    Eg vart kjempeglad.
    ps. eg har sendt adr mi til linken du la ut.
    Klem

    SvarSlett
  3. Mhhh riktig flott kake... så søt :-)))
    Jeg vil lage med småpike en kake også.
    Familien er sammen fortsatt og vi har veldig hyggelig. Jul fikk snø... endelig :-)) Vi tar en deilig tur i nasjonalparken i går og i dag vi går
    ake... det blir fint og morsom.
    Ha det riktig fint kjære Cathrine.
    Romjulklem fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!