torsdag 14. juli 2016

Lag et syrom på liten plass!

Den tiden er forbi, da vi nøyde oss med et lite hjørne til sysakene våre! Se Sukkertøy for far, og retro godbiter for mor!
Nå vil vi ha egne rom, hvor vi kan boltre oss og ha et kreativt hjørne helt for oss selv! Og jeg er intet unntak!
Det var andre tider for våre formødre, som var overlykkelige over et skap som kunne bli til et sybord med "alt man trengte"!
Men har man liten plass, kan en nisje eller et skap bli et flott syhjørne!
Det gjelder bare å tenkte praktisk og utnytte plassen på best mulig måte!
Og et skap med bord som kan foldes ut ved behov, er smart!
Kanskje kan man fjerne et gammelt klesskap og skape et syrom bak forhenget!
Med en dør kan syrommet få stå fred når dørene er igjen!
Og det fines praktiske og plassbesparende måter å henge opp sysaker på!
Men en åpen sykrok kan også være hyggelig!
Hos Martha Stewart fant jeg et syskap med uttrekkbart sybord som du kan snekre selv - se her!
Her er et annet hyggelig syrom i en nisje!
Skulle jeg ønske meg en mer praktisk løsning på mitt syrom, ville dette symøbelet vært en drøm! Se her.
Denne gamle trådholderen falt jeg også for!
Har du et eget syrom? Se hvordan jeg har fått det i Nytt syrom - mitt kreative hjørne!

2 kommentarer:

  1. Vel, jeg har bare en sy hjørne...
    kanskje fordi jeg ikke sy mye.
    MEN jeg plane bak og skjørt...
    I alle fall sy rom er fantastisk.
    Ha god dag Cathrine. Klem

    SvarSlett
  2. Min symaskin kan stå framme på vaskerommet. Da er det lett å sette seg ned for noe smått, og det er plass til å sy noe stort. Dessuten har jeg strykejernet der også.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!