søndag 9. oktober 2016

Nytt vaskerom 8 - hvordan skape et landlig vaskerom!

Jeg er veldig glad i den landlige stilen, og ønsker meg et landlig vaskerom!
Og her har jeg samlet noen ideer til hvordan man kan skape et landlig vaskerom!
Detaljer er viktig, og ikke minst valg av tekstiler!
Jeg er bruker ofte forheng, som både skjuler rot og er dekorative på samme tid!
Og en blanding av stoff med striper, ruter og roser, blir landlig og fint!
Gamle ting som en sinkbalje, vaskebrett, klesbanker, emaljebøtter og kurver, skaper også en landlig stil!
Pastellfarger er fint, men lyseblå maskiner er det nok vanskelig å få tak i!
Men innredningen jo alltids males i ønsket farge!
Et gammelt, slitt grønt skap kan også bli fint på vaskerommet, og romme mye.
Et tørkestativ i tre, hører med til en landlig stil!
Det samme gjør filleryer på gulvet, enten nye eller gamle!
Neste gang skal dere få se at listingen på vaskerommet er vel i havn, og at turen har kommet til oppsetting av innredningen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!