torsdag 9. mars 2017

Strikk en klut eller flere!

Man kan aldri få for mange strikkede kluter eller håndklær, og det veldig fint å bruke restgarn til!
Jeg har tidligere skrevet flere innlegg om strikkede kluter og håndklær, og du finner mange av mine oppskrifter her!
Men noen nye oppskrifter eller flere skader ikke! Denne kluten har fint strukturmønster og perlestriper,
mens denne rosa kluten har et grovere mønster.
Denne kluten er heklet i flere farger,
mens denne strikkes i ribbemønster.
Et håndkle tar litt lenger tid å strikke, men går raskt med litt tykkere garn.
Dette håndkleet er strikke diagonalt,
mens dette settet er strikket i strukturmønster.
Oppskriftene finner du her.
Bruker du håndstrikkede kluter- og håndklær?

1 kommentar:

  1. Ja da, jeg bruker omtrent bare slike, og nå begynner beholdningen å bli slitt, så noen friske farger til våren hadde virkelig gjort seg. Har en stor kasse med bomullsgarn....
    Har nettopp vært ute en tur. Rene vårstemninga i sola.

    Takk for oppskrifter! Jeg har noen gjengangere, men noe nytt er ikke av veien.

    Ønsker deg en fortsatt fin torsdag!

    Klem

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!