mandag 4. juni 2018

Brodér et Keep Calm and Read On bokmerke!

Etter at jeg hadde brodert og montert min datters bunadskjorte, klarte jeg ikke helt å legge fra meg synålen!
Og da jeg kom over noe broderistoff i en bruktbutikk i Ørje, fikk jeg lyst til å lage et bokmerke til en god venninne!
Og når denne venninnen er engelsk, ble motivvalget ikke så veldig vanskelig!
Jeg fikk inspirasjon fra dette bokmerket.
Jeg broderte med en rest flerfarget broderigarn.
Her ser du hvordan jeg monterte bokmerket. 
Det ble limt sammen med hobbylim, og fikk en liten blonde over skjøten bak.

Happy reading!

5 kommentarer:

  1. Flott bokmerke. smart med blonden bak til skjule sårkantene :-) Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Nydelig. Herlig har du laget. En fin gave.
    Vennen har stor lykkke :-))
    Jeg strikker kabel - fletter - så herlig :-))
    Solen er så vakker... håper du har også.
    God uke Cathrine. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  3. Nydelig! Nå ble jeg inspirert til å brodere igjen☺

    SvarSlett
  4. Kjempefint bokmerke! Et sånt fikk jeg lyst til å brodere :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  5. Kjempefint! Takk for ideen og framgangsmåten! :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!