tirsdag 4. desember 2018

Årets advents lys - gjenbruk fra kjøkken skuffen!

Etter prinsipper "man tager hva man haver" ble årets adventslys laget av det jeg hadde i kjøkkenskuffen!
Og det ble riktig så fint, synes jeg.
Enkelt og pent!

Slik laget jeg adventslysene:
* 4 kubbelys fra Ikea med tall
* 4 gamle paiformer (10 cm Ø) i metall
* 1 garnnisse og velbrukte, røde sopp
* Mose fra blomsterbutikken
* Grankvister 
Paiformene har en liten forhøyning i midten. Og rundt la jeg på mose, før jeg stakk grankvister og sopp rundt kanten.
Adventslysene fikk en fin plass på peishyllen! 
Der skal de få stå og gjøre førjulstiden varm og lys!
Stuebordet har også fått adventspynt!
Her har jeg brukt en Fire King skål, og den samme pynten.
Det blir gradvis mer julepynt ut over i desember. 
Her en liten titt fra kjøkkenet i fjor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!