søndag 24. mars 2019

På hyttetur til vakre Valdres!

Vi har vært så heldige å få låne en hytte høyt til fjells i vakre Valdres, hvor både fjelluften og naturen har gjort oss godt!
Hytten ligger i Aurdalsåsen like ved Danebu Kongsgaard, og det kan nesten ikke få blitt bedre utsikt!
Det hadde kommet mye snø, så vi måtte måke oss vei inn til hytta!
Like ved ligger Grønkinnstølen.
På veggen henger dette bildet malt i 1943, som hører til familiehistorien! 
I hjørnet står kurven med gjestetøfler.
De er strikket og tovet av min svigerdatter, og oppskriften finner du her!
Det var fint å gå både på ski og på bena, og vi valgte det siste!
På fjellet ble det strikket fine Fanaluer, som dere skal få se nærmere på neste gang!

2 kommentarer:

  1. Dette er noe jeg har sansen for. Så vakkert, og så mye snø! Herlig!

    God tirsdag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. For ein fin tur i nydeleg terreng og fin hytte.
    Takk for oppskrift på tøfler, dei er litt annleis enn dei eg bruka å lage så slike må eg prøve neste gong.
    Ha ein fin onsdag.
    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!