fredag 12. april 2019

Gustaviansk serverings vogn ble nytt kupp på Gi bort på Finn!

I januar måned skrev jeg om det gustavianske Herrgården skapet som jeg fant på Gi bort på Finn, og nå har jeg gjort det igjen!
April månedens funn ble en gustaviansk serveringsvogn, som passet ypperlig inn i kroken ved dekketøyskapet!
Slike gustavianske serveringsvogner er det sjelden man ser, men de er jo både praktiske og pene!
Jeg har valgt å sette noen grønne planter på det,
og stråmønster kaffekannen fra Kongelig Dansk med sølvtut!
Den hvite blomsterkrukken er Empire fra svenske Gustavsberg. 
I en tekopp med blå blomst dekor står en påskelilje!
Etter hvert vil nok trillebordet bli brukt til andre ting, og som et sted å sette serveringsfat og andre ting når vi har gjester!
Nå kommer det til sin rett igjen, og jeg vil definitivt fortsette å følge med på Gi bort på Finn!


4 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny serveringsvogn! For et kupp! Bra man gir bort i steden for å kaste! Ønsker deg GOD PÅSKE! :)

    SvarSlett
  2. Du er ein meister i å finne flotte skatter.
    God påske frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Litt av et kupp, bare helt nydelig

    SvarSlett
  4. Vilken fantastiskt fin serveringsvagn. Någon sådan har jag aldrig sett förut. Jag gillar verkligen den gustavianska stilen.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!