torsdag 23. mai 2019

Håpet er lysegrønt!

En vakker og solrik morgen, reiste vi grytidlig hjemme fra, for å stå i kø foran Håp Gjenbruk i Spydeberg!
Kvelden før hadde jeg sett de annonserte noe på sin Facebook side, som jeg veldig gjerne ville kjøpe!
Håp Gjenbruk er et sted jeg ofte er inn om - se under mine gjenbruksfavoritter her.
Men tilbake til vårt siste gjenbrukskjøp: Her sitter Bygårdsmannen på trappen  1,5 time før de åpner, og vi er FØRST I KØEN!
Men på veien dit var jeg slettes ikke så sikker på at vi var først ute, så det var en sjanse å ta!
Og da butikken åpnet kl. 10, var vi mange utenfor! Men vi var først, og fikk derfor kjøpt det vi var ute etter!
Hva det var, skal du få se i neste innlegg! Fortsettelse følger!


2 kommentarer:

  1. Hei! Dette høres jo veldig spennende ut! Det må jo ha vært noe du virkelig ønsket deg siden dere dro avgårde så tidlig. Jeg følger spent med :)

    SvarSlett
  2. Jeg følger også spent med! Du gjør det så interessant med måten du skriver på!

    God mandagskveld fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!