fredag 28. juni 2019

Gi bort en sommerbok til noen du ikke kjenner!

Hva gjør man når man har ryddet i boksamlingen sin, og funnet ut at man har altfor mange bøker? Jo, man kan sette opp et hyggelig bokbord utenfor huset sitt, og gi de bort til tilfeldig forbipasserende!
Dette bokbordet oppdaget vi på en sykkeltur for et par år siden. Og det synes jeg var et så fint tiltak, at jeg vil skrive om det på nytt!
Her et lite utvalg av det som ble med oss hjem!
Vi la nyheten ut på vår lokale Facebook-side, og på hjemveien så vi at flere hadde stoppet opp foran bokbordet!
Så kanskje jeg skal rydde litt jeg i min egen bokhylle en dag snart?
Og da kan det hende det kommer opp et bokbord også utenfor vårt hus, så flere kan få glede av bøkene!

1 kommentar:

  1. Dette var ein smart idè.
    Hadde eg berre fått mannen min med på noko slikt.
    Her er bøker i mengdevis som heilt sikkert kunne kome andre til gode....
    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!