torsdag 19. mars 2020

Ny trapp med enkle midler!

Trappen er et blikkfang når man kommer inn i gangen vår, og jeg har lenge hatt lyst til å gjøre noe med den!
Men løsningen jeg så for meg, med å fornye trappetrinnene, har vist seg å bli veldig dyr.
Så her har jeg samlet fine trappeideer og rimelige løsninger til trappefornying!
Dette er trappen vår i dag. Den har ingen rette trinn, og en 90 graders vinkel på toppen.
Her er et før- og etter bilder der en trapp er malt hvit. Se hvordan du maler en furutrapp her.
Og desto mer jeg titter, desto mer får jeg lyst til å gjøre noe mer ut av det!
Lysegrått og hvitt synes jeg er lyst og pent! 
Og så faller jeg for det slitte utseendet til denne originale trappen i et gammelt torp!
Så da blir det valget mellom lyst og lekkert, 
eller å gjøre det med stil!
Og kanskje velger jeg denne løsning: Malt trapp med en fin løper som festes til trinnene?
Du kan se hvordan du gjør det hos FARMHOUSE ON BOONE her

Hvilken løsning hadde du valgt?

Div. foto: Pinterest.

1 kommentar:

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!