onsdag 2. september 2020

Kreativt broderi: Med korssting som penn og pensel!

Tradisjonelt korsstingsbroderi er ikke det man tenker på når man ser Anne Mette Christensen fargerike og mønstersterke puter!
For det er farger og fantasi som får råde når hun designer sine puter! 
Denne puten er inspirert av dronning Margretes nyttårstale 2017! Les mer om Anne Mettes broderier og teknikker i Hendes Verden her!
Geomtriske og symetriske broderimønstre er blitt veldig populært!
Ut fra enkle grunnmønstre, kan man skape sitt helt personlige uttrykk!
Hos Bugs and Fishes viser Laura hvordan hun bruker opp rester av broderigarn.
Dette stjernemønsteret finner du mønster til her.
Hos Shuterstock finner du mange symetriske broderimønstere. Se her.
Her er et retro blomstermønster - klikk på bildet for å få det større.
Det er bare å la kreativiteten og fargene slippe løs! Her er Anne-Mettes flotte putsamling!

5 kommentarer:

  1. Hei-hei! Du lager så utrolig mye pent, i de lekreste farver :) blir helt betatt av putene dine, det formelig oser "sommer" av dem - helt herlig :)

    SvarSlett
  2. Jeg dro visst litt for fort gjennom bloggen din ;) beklager. Ser at putene er fra en artikkel, interessent, og; inspirerende ;o) veldig koselig blogg du har

    SvarSlett
  3. Så lekre putar og mønster :)

    SvarSlett
  4. Her var det mye fint broderi! :) I det siste blogginnlegget mitt viser jeg at jeg broderer også :)

    SvarSlett
  5. Så underbara broderier,riktiga vitamininjektioner.Tack för alla fina länkar!!ha en fin helg!!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!