fredag 11. desember 2020

DIY: Fin pynt til juletreet!

 
I år lager jeg gjerne litt ny juletrepynt, som denne dekorasjonen laget av en gammel kopp! Se hvordan her.
Disse snøstjerner lager du med ståltråd og treperler. Se hvordan her.
Små bjeller strikker du flere av på en kveld! Se hvordan hos Mis Manitas her.
Mini juletrær av filt ser du hvordan du lager her.
Og av saltdeig tryller du frem denne vakre juletrepynten! Se hvordan her.
Ispinner kan brukes til så mangt, som et par miniski til å henge på juletreet (link), 
eller disse bilene! Se hvordan her.
Pepperkakeformer kan også bli til juletrepynt med bilder av slekten! Se hvordan her.
Dette huset bretter du enkelt - se hvordan her.
Små broderier kan også bli fin juletrepynt. Foto Pinterest.
Til slutt tar jeg med disse strikkede stjernene som jeg fant hos Strikkeglad her.

4 kommentarer:

  1. oy her var masse kreatift og gøy pynt
    flinke deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Bøyer meg i støvet, fantastisk vakkert.

    SvarSlett
  3. Hvilke gode ideer for å dekorere juletreet ... datteren min pynter treet annerledes hvert år. Jeg tar imidlertid alltid mine gammeldagse smykker :-) Vi setter juletreet opp 23. og pynter det 24. om morgenen
    og på Om ettermiddagen, når mørkt utenfor, lyser lyset på treet i rommet for første gang ... og om kvelden kommer Kristusbarnet (julenissen) :-)) Glede.
    Happy Adent-dager for deg og klem fra Viola

    SvarSlett
  4. Her var det mye kreativt, morsomt og annerledes! :) Takk for gode idéer! Ønsker deg fortsatt god advent! Ikke lenge til nå :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!