lørdag 5. desember 2020

Hekle og strikke: Kreativt til jul!

Her har jeg samlet noen ideer til småting du kan hekle eller strikke til advent og jul! Link.
Disse gryteklutene fra DROPS minner meg om min mormors kjøkken! Link.
Denne adventskalenderen har 4 gaver, og det synes jeg var en fin, alternativ adventskalender. Link.
Her finner du heklet nisse, julestrømpe, Lucia-pynt og juletrepynt! Link.
Disse er fine å henge på juletreet! Link.
Og en ekte Gävlebock kunne vært fin å ha i vinduskarmen! Link.
Fin hvit pynt til juletreet finner du oppskrift til her.
Julens dørkrans hekler du med fargerikt restegarn! Link
Flere tips finner du her, her og her.

1 kommentar:

  1. Det er mange kreative folk med kreative ideér! Takk for at du deler! :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!