fredag 8. januar 2021

Gamle ski på hytteveggen!

Da sønnen min kjøpte hytta i Valdres for noen år siden, dukket det etter hvert opp en del gammelt skiutstyr, som lå gjemt i vedkjulet bak skrot og stabler med ved.
Det var gamle, fine treski og bamusstaver i forskjellige utgaver.
Fra før av hadde han pyntet foran hytta med en gammel kjelke og et par barneski, som tidligere sto foran vårt hus! Se Gammlet skiutstyr blir fin vinterpynt!
Og nylig fant sønnen min frem de gamle treskiene som lå i vedskjulet, og hang de opp på ytterveggen! 
De har  kandahar bindinger og rottefella bindinger.
Og et skipar fra Kongsberg Ski, var faktisk helt ubrukte! Les her om norske skiprodusenter.
Jeg synes det er en fin måte å hendre de gamle treskiene på! 
Ønsker du å dekorere med gamle treski, finner du dem ofte i bruktbutikkene og på Finn.

1 kommentar:

  1. Herlig... så vakre bilder Cahtrine. Takk.
    De gamle skiene er fantastiske dekorasjoner. Akurat i dag har vi endelig nok snø til å gå på ski. Jeg elsker det. Glede.
    Jeg ønsker deg et fantastisk og lykkelig 2021. Mange hilser fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!