fredag 17. februar 2023

Tulipaner i en stråmønster spiserikrukke!

Til morsdag fikk jeg en nydelig bukett såkalte interiør-tulipaner! De er doble, med frynsete kanter.
Og de er fantastisk vakre! 
Dessverre har vi i øyeblikket litt mangel på blomstervaser her i huset, etter at en arvet og mye brukt pressglassvase plutselig delte seg i to. 
Så da ble gode råd dyre, og jakten på en passelig vid mugge e.l. begynte!
Løsningen ble en av de gamle Villeroy & Boch spiserikrukke fra kjøkkenhyllen! 
Og ikke bare fungerte spiserikrukken fint som vase - det var pent også! 
Etterhvert som blomstene folder seg ut og trenger mere plass, skal jeg fordele de i to vaser!

En riktig god helg og en god vinterferie 
ønskes dere alle!


2 kommentarer:

  1. Det er tida for tulipaner nå, og disse var skikkelig fine. Synes du har vært heldig med "vasen". Jeg fordelte 20 tulipaner i to like vaser, og det ble også pent.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Tulipanene dine er vakre og du fant en flott løsning med vasen.
    Jeg synes det er så bemerkelsesverdig at tulipanene vokser i vasen...
    mange hilsener fra Viola. Jeg ønsker deg en fantastisk uke.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!