lørdag 17. november 2012

The translator is back!

Det er vært frustrerende at oversetteren min her på bloggen forsvant ut i løse luften helt plutselig, og veldig fortvilende at jeg har ikke klart å reinstallerer den.
Og det har vært fortvilenede også for alle mine utenlandske besøkere fra 116 land, som har lagt igjen kommentarer, og sendt meg spørsmål via e-post! - Hvor er oversetteren din?
Jeg har ikke klart å finne noen enkel forklaring på hvorfor oversetteren forsvant. Men jeg har oppdaget at det plutselig har blitt en del begrensninger fordi jeg bruker enkel blogmal, og ikke dynamisk.

Så tankene har svirret og mange forskjellige løsninger har vært prøvd ut; alt mens jeg skulle forbrede reisen vår i anledning bryllupsdagen!
Men det vil helst gå bra til slutt, og nå kan alle hjerter glede seg over den nye oversetter fra TranslateTH.IS! Den oversetter raskt til 52 språk! Den gikk helt greit å installere - forklar det den som kan!
Så kanskje det hjalp med en tur til sjøs? Vi har i hvert fall kost oss på tur, og vi takker så mye for alle hyggelig hilsener og gratulasjoner i anledning bryllupsdagen vår!
Med ønske om en flott helg til dere alle!

2 kommentarer:

  1. Det skjer så mye rart helt utenfor vår kontroll her på blogger. Men så flott at du har fått installert ny oversetter :)
    Du har så mange morsomme illustrasjoner!

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen i land igjen!
    Godt du har fått fikset oversetteren, det er sannelig mange som besøker siden din. Og som jeg har sagt før - ikke noe rart.
    Er for øyeblikket i ensom majestet i sofakroken. Veslejenta er øvelseskjører til Arendal og er klar for kinotur med storesøster. Selv er jeg temmelig mørbanket etter et besøk hos kiropraktor i går. "Her er det duket for dyptgående massasje" - jo jammen skal jeg si dyptgående! Jeg er så sår på ryggen og i nakke/skuldre at jeg har fått blåmerke.Og det verste er at jeg har ny time til torsdag. Jeg får bare ta det med ro og vite at ondt skal ondt fordrive.
    Fortsatt en hyggelig helg til deg og bygårdsmannen - hilsen Berit

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!