søndag 3. februar 2013

Summer Dreams!

Det er aldri for tidlig å starte og drømme om sommer, og disse herlige bildene sakset fra GreenGates nye sommerkatalog, fikk meg til få skikkelig sommer-følelse!
Det hadde ikke vært å forakte å reise rundt i den herlige campingbilen over, eller å sprade rundt i disse treskoene!
For ikke å forglemme all den isen som venter på å bli spist
og alle de hyggelige frokostene man kan innta ute!
Foran dette vinduet hadde jeg også definitivt fått en deilig sommerfølelse! Alle bildene er lånt fra GreenGate.

6 kommentarer:

  1. Åh, så härligt! Ja, när solen nu tittar fram emellanåt blir man på riktigt gott humör. Sommaren kommer nog i år också!
    Kram Mariette

    SvarSlett
  2. Ja, nå er det bare å drømme og vente på sommeren. Vi kommer jo nærmere for hver dag som går;)

    SvarSlett
  3. *S* Jeg tror sannelig de treskoene er laget for deg! Helt Cathrine, tenker jeg.
    Det er litt tidlig med sommerdrømmer, men vakre bilder er slett ikke å forakte.
    I går hadde vi en vinterdrøm-dag her. Pluss 2, silkeføre og sol som virkelig varmet. Aldeles perfekt. I dag laver snøen ned....
    Akk ja, sann. Man velger ikke sitt vær - om man da ikke velger å reise til sol og varme :-)

    God uke til deg - klem fra Liv

    SvarSlett
  4. Mye flott i den nye Green Gate katalogen. Noe for enhver smak kan man si. Spørs om ikke til blir litt nye tilskudd på kjøkkenet til sommeren - eller kanskje litt til å ha på verandaen??
    God ny og glad uke til deg Cathrine (og bygårdsmannen) fra Berit

    SvarSlett
  5. Snublet helt tilfeldig i bloggjungelen og fant din. Jeg har vært noe forsiktig med å samle på gamle strikkeoppskrifter for det er så himla mange av dem. Noe verre å finne hekle-/strikkebøker. Det er en fin og morsom blog du har, og ja....jeg venter på sommeren :)

    SvarSlett
  6. Takk for sommerinspirasjon!
    Solen skinner i Bergen og lyset gir lengsel etter vår og varme :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!