søndag 22. mai 2016

Snart sommer!

Våren har vært varm og fin her vi bor, men nå venter vi utålmodig på sommeren!
Våren gjør at vi lengter etter sol og varme, og ikke minst det frie campinglivet!
Så nå drøyer det nok ikke så lenge før hønene på kjøkkenet vårt får klare seg selv, 
og vi kan legge den kalde vinteren bak oss!
På kjøkkenveggen henger nå dette velkjente bildet
som heter "De ensomme gamle"!  
Og på kjøkkenbordet ligger denne gamle, hvite og pastellgrønne damaskduken, som jeg er så glad i!
I kjøkkenvinduene vokser Mårbacka pelargoniaene litt mer for hver dag,
Så snart er det sommer, dere!

3 kommentarer:

  1. Mor hadde maken damask-duk, og nå må jeg gå gjennom kistene mine og se om den er der, eller den havna et annet sted da vi delte. Ja, slik er det når vi har for mye. Mister oversikten, rett og slett.
    God sommer! Jeg fyrer i ovnen.....

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så nydelig kjøkken! Her har vi hatt en kjempe fin førsommer dag idag,helt nydelig med over 20 grader og knall sol. Det er slike dager vi virkelig lever på.
    Snart kommer sommeren & campinglivet blir det her også. Henger på vognen og drar nedover Sverige. Vi gleder oss.
    Ha en vidre fin søndag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Fine bilder! Elsker den kjøkkenduken din :) Klem fra Rigmor

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!