torsdag 23. juni 2016

Sy utstyr til sykkelen din!

Jeg har lenge ønsket meg nye sykkelkurver og annet utstyr, og fornye sykkelen min litt.
Det heter vel pimp you bike
Og midt i jakten kom jeg over dette herlige sykkelutstyret som du faktisk kan sy selv!
Det består av trekk til sykkelkurven, sykkelvesker, eikebeskyttelse og pute til barnesetet.
Alt er sydd av voksduk og kunstlær, som tåler vær, vind og vann!
Mønster og fremgangsmåte finner du hos Hendes Verden her og her.
Voksduk er rimelig og finnes i mange fine mønstre, så her kan man lage sin helt egen personlige stil!

3 kommentarer:

  1. Ahhh så fint. Deilig sykkel og fantastisk sykkelutstyret. Jeg liker. Datter min
    kjøpte seg ny sykkel... den ser ut likeså,
    også med kurv foran :-)))
    Ha riktig god midsommerhelgen kjære Cathrine.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Artig å se på, men ser ikke for meg at jeg setter meg ved symaskinen.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Lekkert :)
    Jeg har en over 30 år gammel sort nostalgimodell fra DBS, som dette sikkert hadde gjort seg på. Men sykkelkurv i kurvmateriale synes jeg ikke det er lett å få tak i.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!