søndag 4. februar 2018

Dilla på Lev Landlig luen!

Enkelte ting kan man lett få helt dilla på, og jeg har fått dilla på Lev Landlig luen! 
Lev Landlig luen er designet av Liv Sandvik Jakobsen med bloggen Livs Lyst, og opphavskvinne til DEN STORE KOFTEJAKTEN!
Her ser du luen sammen med Lev Landlig koften fra 2015! Oppskrift til koften kan kjøpes her.
Jeg har allerede strikket Lev Landlig luen i naturhvitt og grått.
Og jeg er veldig fristet til å kjøpe disse fine villsauduskene fra Telespinn!
Eller kanskje jeg lager dusker av restegarn?
Mønsteret er fine fletter tett i tett!
Nå har jeg startet på en lyseblå Lev Landlig lue i Sandnes Alpakka. Ja, det måtte jo bli noe i blått!
Oppskriften til Lev Landlig luen står i nr. 1/2018.

7 kommentarer:

  1. Den var fin, jeg elsker å strikke luer jeg også! Må nok kjøpe bladet, jeg kjøpte det den gang da kofte mønsteret var i, må nok ha lua også....

    SvarSlett
  2. Lekre huer. Slike kan eg tenkje meg å strikke !

    God søndag.

    SvarSlett
  3. Kjempefin lue. dette! Så kaldt som det er nå om dagen, trengs det jammen luer i fleng! Blir ekstra fin den blå, da....

    God søndagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Fantastisk lua og herlig garnet.
    Jeg liker kofter også. Vi har kaldegrader
    endelig og noen snøflak... dette ser ut
    så koselig utendørs med snø. Ha riktig god
    uke Cathrin. Kos deg med strikke. Viola

    SvarSlett
  5. Kjempefin lue, og ekstra fin i fargene du har brukt :)

    SvarSlett
  6. Hvilket blad stod mønsteret i?
    Kjempefin😊

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!