lørdag 13. oktober 2018

Cathrines gjenbruks favoritter: NMS Gjenbruk i Råde!

Sentralt i Råde i Østfold, ligger NMS Gjenbruk Råde i store, fine lokaler!
De har et stort utvalg av møbler, porselen, glass, antikviteter, husgeråd, bilder, klær, bøker, m.m.
Som gammelt glass i alle regnbuens farger,
gamle krydderskuffer, symaskiner, klesruller og mye annet spennende!
Dette håndbroderte pyntehåndkleet falt jeg veldig for, men det ble ikke med meg hjem...
Norgesglass hadde de mye av,
og en fin vev, for den som vil veve sine egne filleryer! 
Her kan man også finne seg litt snekkerutstyr.
Og mangler du deler til et gammelt servise, kan du være heldig å finne det her!
Som disse fatene og sausemuggen fra Rörstrand.
Er du heldig (som i dag), har de 50% alle varer!
NMS Gjenbruk Råde finner du her. For oppdateringer følg dem på Facebook her.

3 kommentarer:

  1. Mange minner dukker fram av å se disse gamle sakene. Herlig blanding og et eldorado for dem som samler.

    SvarSlett
  2. Ser for meg at jeg hadde brukt lang tid her! Dette er spennende butikker!Minnene strømmer på....

    Kjekt at du viser bilder fra slike butikker!

    Klem

    SvarSlett
  3. Kanskje jeg ville ta vev :-)))
    Ahhh... ja, det var sikker spennende å spasere
    i butikken... så herlig stor.
    God kveld Cathrine. Hilsen til deg. Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!