onsdag 17. oktober 2018

Drømmen om en grønn Panser kjøkkenvekt ble til virkelighet!

For en liten stund siden skrev jeg Drømmen om en grønn Panser kjøkkenvekt! og nå har jeg endelig fått vekten i hus!
Den var like fin som jeg håpet på, og grønnfargen perfekt grønn!
Kjøp av den nye Panservekten resulterte også i en aldri så liten utskifting på vegghyllen. Fortsettelse følger!
Det ser ut som om den grønne Panservekten har hatt et godt liv.
Her har den fått fint følge av min mormors gamle egghøne!
Min min farmors gamle Panservekt, og den nye, grønne, har begge fått plass i kjøkkenvinduene.
Den blå tekoppen fra 1950-tallet er fra Figgjo.
På den hvite Panservekten står Melitta-kannen som min farmor alltid brukte!
Skålen på den grønne Panservekten ser skinnende ny ut!
Her står den grønne skjønnheten i morgenlyset en fin høstdag!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer! Mor hadde en grønn kjøkkenvekt med rund skål, men den var nok atskillig mer slitt. Fin den andre vekta også, og så den flotte egghøna! Du er så flink til å pynte!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulere !!
    Vekta er fint brukt ser eg. Den passa godt til resten av interiøret ditt.
    God helg.

    SvarSlett
  3. Ich gratuliere Dir zu Deiner neuen/ alten Küchenwaage. Es ist doch immer wieder wunderschön, wenn Träume in Erfüllung gehen.
    Alles Liebe für Dich
    Heidi

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!