fredag 30. november 2018

Lag en landlig advent lysestake av det du har!

Nå nærmer 1. advent seg, og julestjerner og adventslys må gjøres klare!
Så her har jeg samlet noen tips til hvordan man lager en landlig adventslysestake av det man allerede har i skap og skuffer!
Her er det brukt noen gamle terrakottapotter, et fat, mose og grener.
Kreativt gjenbruk, som jeg liker å kalle det! Denne får du kjøpt hos Forgotten Birds, men ideen kan kopieres!
En gammel kakeboks kan få nytt liv i adventstiden!
Eller hva med en vedkubbe, litt mose og noen kongler?
Messinglysestakene som står innerst i skapet, kan nå få sin renessanse! 
Her ser du hvordan du gjør om en bakeform til adventsstake.
En rustikk brødform kan også fint brukes,
så vel som gamle sandkakeformer!
En fin, gammel margarinkasse med adventslys!
Og 4 fine skåler med litt grønt kan bli enkle og fine adventslys! 
Så bruk fantasien, og lag din egen adventslysestake som ingen andre har! Bilder: Pinterest.
Her ser du én av mine, laget av gamle Norgesglass! Link.

Med ønske om en 

GOD 1. ADVENT!

1 kommentar:

  1. Så nydelig :-))) masse vakre adventslysestaker...
    herlig med bakformer :-))
    Ja, adventslys må være... GLEDE... i morgen det første lyset.
    Veldig god første advent Cathrine.
    Klem fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!