lørdag 5. januar 2019

På kjøkkenveggen: Gammel mel- og krydder hylle med glasskuffer!

I Fra spiserihylle til syhylle, viste jeg dere nyvinningen på syrommet mitt, mens i dag får dere se siste nytt på kjøkkenveggen!
Den fine, gamle og akkurat passelig store mel- og krydderhyllen fant jeg på Finn i høst.
Og, som syhyllen, hadde den stått stuet bort i en mørk kjeller i mange, mange år.
En glasskuff var ødelagt. Men, etter en liten etterlysning, fikk jeg kjøpt en ny skuff!
Og etter litt tlc, var spiserihyllen klar for et nytt liv på kjøkkenveggen vår!
Glasskuffene er fylt med mel, sukker, makaroni, ris, semulegryn, rosmarin, kanel, gressløk og linfrø!
Gamle melskjeer og kydderskjeer er ikke så lett å få tak i, så disse er nye og ble funnet på iBay.
Jeg har blitt veldig glad i den gamle spiserihyllen, som er i daglig bruk!
Fargen på hyllen er lys grønn - se fargekoden her. Fargen er lysnet en del.

2 kommentarer:

  1. Det er vel dette en kan kalle et "skup"!Fin og praktisk hylle! Du er utrolig god på skattejakt. Artig å følge deg!

    Fortsatt godt nytt år fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så stilig og for en kjempefin funn!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!