lørdag 23. februar 2019

Cathrines gjenbruks favoritter: Mission Afrika genbrug i Middelfart!

På vakre Fyn ferierer vi hver sommer i nærheten av Middelfart
Og her har jeg oppdaget flere fine gjenbruksbutikker som dere skal få se nærmere på!
Først ute er Mission Afrika genbrug, som ligger langs Odensevej inn mot sentrum.
De har egen Facebook side her, hvor du kan se åpningstider og nye varer som de får inn.
Min erfaring er at de har mye gammelt og fint!
Og at man kan være heldig å gjøre noen riktig fine varp her!
Som deler til det norske Egersund Fasan serviset,
et gammelt Pfaff symaskinbord, og en fin amerikaklokke.
Mye av den Madam Blå- og Kockum emaljen jeg har i samlingen min, har jeg kjøpt nettopp her!
Danske malerier er det også lett å la seg friste av!
Eller hva med et vakkert servise i mange deler? 
Klær og tekstiler har de også mye av.
Så neste gang du er på Fyn, er det vel verdt å ta turen inn om Mission Afrika genbrug i Middelfart!

1 kommentar:

  1. Dette må være et eldorado for slike som meg som har mer enn nok fra før. Kunne nok tilbrakt mange timer der..... Artig å se.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!