lørdag 6. april 2019

Gjør fine bruktfunn på vårens loppemarkeder!

Nå har startskuddet gått for vårens loppemarkeder, og det gjelder å være på plass, ikke minst på de man vet er de beste!
Jeg har noen loppemarkeder i Oslo og omegn som jeg passer på å få med meg, hvor jeg vet utvalget er stort, og de har et bra utvalg av finlopper!
Det jeg alltid ser etter er gamle tekstiler, husgeråd, glass, porselen og småmøbler.
I år ser jeg spesielt etter et kongebilde i passelig størrelse som vi kan ha på badet!
Og jeg ser etter et klassisk gustaviansk bord med såkalte medaljong- eller rosestoler til.
Enkelte ting som man samler på kan det plutselig dukke opp et eller flere eksemplarer av, som Burleighs Asiatic Pheasants servisdeler!
Et lite tips (hvis du har nerver til det), er å vente til søndag en times tid før stengetid, for da får du alt veldig rimelig!
Lykke til, og ha en god (loppis)helg!

2 kommentarer:

  1. Loppemarkeder og skattejakt er gøy! Jeg har funnet mange kongebilder som jeg har på do både hjemme og på hytten :) De pynter opp!

    SvarSlett
  2. Ahhh, jaaa, jeg tenker jeg må også :-))) Vi har så mange vakre her i Dresden...
    Hilser til deg.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!