onsdag 28. august 2019

Cathrines gjenbruks favoritter: TJ Antik & Retro i Töreboda!

I sommer har jeg oppdaget mange fine loppis langs den svenske landeveien, og ett av dem var TJ Antik & Retro i Töreboda!
TJ Antik & Retro har spesialisert seg på retro fra 1950- og 60 tallet, samt design og vintage møbler.
Her finner du porselen fra Rörstrand, Gustavsberg, Uppsala/Ekeby og mange flere.
Denne potteskjuleren fra Rörstrand angrer jeg på at jeg ikke kjøpte!
På loftet kom jeg over denne herlige, gamle dukkevognen! 
Her et utvalg av Kockums emalje.
Teak- og designmøbler og lamper var det mye av!
Det lille røde huset lå litt tilbaketrukket fra veien,
og det rommet mye mer enn man kunne ane!
TJ Antik & Retro finner du på Facebook her

1 kommentar:

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!