torsdag 21. november 2019

Pynt juletreet med julekuler du lager selv!

I år tenkte jeg å være tidlig ute med selvlaget juletrepynt, og jeg har derfor samlet meg noen fine oppskrifter på strikkede- og heklede julekuler!
For noen år siden hadde jeg innlegget Gratis oppskrift på strikkede julekuler! der du også kan finne flere oppskrifter.
Ved å følge diagrammet, kan du strikke eller hekle denne julekulen! Kilde: Pinterest
Denne herlige Rudolf med rød nese fra Mary Ann Stephens, finne du oppskrift til på dansk og engelsk.
Strikket julekule med juletre og flere andre mønstre, finner du oppskrift til her og diagrammer her.
Disse heklede julekulene finner du oppskriften til hos Annie Design Crochet her.
Følger du diagrammet kan du hekle eller strikket denne julekulen med julenissen slede! Kilde: Pinterest.
Flettede julekuler finner du oppskriften til her,
og hos DROPS på flere språk her.
Flere fine oppskrifter på julekuler fant jeg hos Jasmin her!
Denne heter Star of Bethlehem, og er designet av Mary Ann Stephens. Link.
Til slutt tar jeg med disse søte, strikkede stjernene og kulene fra Yarnspirations, der du også finner andre gratis oppskrifter!
Jeg håper du fant noe du likte!

2 kommentarer:

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!