onsdag 18. desember 2019

Julepynt du kan rekke å lage før jul!


I dag har jeg samlet mange gratis oppskrifter på fin julepynt! Link.
Se oppskrift på denne søte engelen her!
Grønn julekrans med flette til døren. Link.
Morsomt juletre laget av restegarn! Link.
Dusker kan bli fin pynt på julegavene også!
Heklede ornamenter til juletreet finner du her og her
Og et par heklede juletrær blir fin pynt på bordet! Link.
Disse søte glassbrikkene med polkagriskant kan man hekle til seg selv eller andre! Link
Julenissens dør hadde vært morsomt å lage! Link
Et par grytekluter strikker du på noen kvelder. Link.
Eller kanskje trenger du eller noen andre nye kjøkkenkluter? Link
Disse eggvarmerne synes jeg er så søte! Link.
Heklet pepperkakepynt til å henge på juletreet finner du her og her
Eller hva med trekk til presskannen og kaffeglassene? Link.
Brikker får man aldri for mange av! Link.
Enda flere fine gratis strikke- og hekleoppskrifter på julepynt og julegaver finner du hos DROPS her

2 kommentarer:

  1. De hjertene nederst der var ekstra fine, de tror jeg kanskje kan bli et lite juleprosjekt i år. :)

    SvarSlett
  2. Her var det mange gode tips til julegaver! Det må bli et annet år. Nå er det bare tid til å pynte og vaske og rydde før julefreden kan senke seg. Ønsker deg GOD JUL og gleder meg til å følge deg også i 2020 :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!